Создать ответ 
 
Рейтинг темы:
  • Голосов: 1 - Средняя оценка: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Addressing RAM - CDDA Challenges in DC Games
Автор Сообщение
fafadou Не на форуме
Опытный
****

Сообщений: 885
Зарегистрирован: 07.03.2017
Рейтинг: 1
Сказал спасибо: 1194
Поблагодарили 94 раз(а) в 87 сообщ.
Сообщение: #11
RE: Addressing RAM - CDDA Challenges in DC Games
I rewire my sh4 overclocking and it looks it works now, I have to check it again but in my memories :
Sega rally 2 with dreamshell RC4, the cdda music plays still at the same speed and now it's faster with RC5...
Same thing with homebrews and TMU1.

I believed at the beginning of dreamcast era at least, cdda were used to by pass the sh4 and relieved him.
with dreamshell RC4 there are no mit cracking with TMU2 for cdda, hope the next release will patch this... I know it's not easy, and you changed this for good reasons.

Excuse me if I'm saying something stupid.
09.11.2023 20:00
Найти все сообщения Цитировать это сообщение
Создать ответ 


Сообщения в этой теме
RE: Addressing RAM - CDDA Challenges in DC Games - fafadou - 09.11.2023 20:00

Похожие темы
Тема: Автор Ответов: Просмотров: Посл. сообщение
  How I Solved the DC VA0 JAP Black Screen Issue in Four Games! CrisMod 15 8302 06.11.2023 05:34
Посл. сообщение: CrisMod
  CDDA Not Working with Optimized GDIs [SOLVED] pcwzrd13 7 19694 21.04.2022 00:13
Посл. сообщение: Ro Magnus Larsson
  Dreamcast Jap: is Dreamshell a good solution for loading games? legolas119 0 5240 05.12.2021 02:19
Посл. сообщение: legolas119
Музыка Experimental CDDA support SWAT 45 148791 20.03.2021 19:31
Посл. сообщение: Ro Magnus Larsson
  Конвертирование cdi в gdi для запуска под DS с cdda эмуляцией shwoaps 4 16574 21.01.2019 20:51
Посл. сообщение: HPX

Переход:


Пользователи просматривают эту тему: 1 Гость(ей)