Создать ответ 
 
Рейтинг темы:
  • Голосов: 0 - Средняя оценка: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DreamShell dev environment setup on macOS
Автор Сообщение
VeraBecker Не на форуме
Пользователь
**

Сообщений: 85
Зарегистрирован: 13.08.2018
Рейтинг: 0
Сказал спасибо: 36
Поблагодарили 44 раз(а) в 32 сообщ.
Сообщение: #1
DreamShell dev environment setup on macOS
Hi @Swat,

I am trying to install Dreamshell Setup Environment on MacOs but in the "Packages" and "SDK" section it shows an error.

Packages, does not exists:
genisoimage squashfs-tools, libpng-dev libjpeg-dev liblzo2-dev liblua5.2-dev
I'm trying to install them with Brew but it can't find them.

Code section it's OK
Toolchain section it's OK

SDK in this instruction: "make && cd ../kos-ports && ./utils/build-all.sh"

Building /usr/local/dc/kos/kos/../kos-ports/freetype...
freetype is not currently installed.
freetype requires zlib to be installed. Building...
zlib is not currently installed.
Finished processing dependencies for zlib.
File "zlib-1.2.13.tar.gz" is incorrect size (expected 1497445)
make[1]: *** [validate-dist] Error 1
make: *** [depends-check] Error 1

I have installed freetype with Brew manually but still the error.

Please help.. Big Grin
(Последний раз сообщение было отредактировано 20.08.2023 в 23:31, отредактировал пользователь VeraBecker.)
20.08.2023 23:27
Найти все сообщения Цитировать это сообщение
SWAT Не на форуме
Администратор
*******

Сообщений: 7234
Зарегистрирован: 04.01.2005
Рейтинг: 30
Сказал спасибо: 149
Поблагодарили 1213 раз(а) в 761 сообщ.
Сообщение: #2
RE: ISO Loader 0.8.x Beta + preview of DreamShell v4.0 RC 5
(20.08.2023 23:27)VeraBecker писал(а):  Hi @Swat,

I am trying to install Dreamshell Setup Environment on MacOs but in the "Packages" and "SDK" section it shows an error.

Packages, does not exists:
genisoimage squashfs-tools, libpng-dev libjpeg-dev liblzo2-dev liblua5.2-dev
I'm trying to install them with Brew but it can't find them.

Try another names like: squashfs, libpng, jpeg, jpeg-turbo
Documentation for Linux only, sorry.

(20.08.2023 23:27)VeraBecker писал(а):  SDK in this instruction: "make && cd ../kos-ports && ./utils/build-all.sh"

Building /usr/local/dc/kos/kos/../kos-ports/freetype...
freetype is not currently installed.
freetype requires zlib to be installed. Building...
zlib is not currently installed.
Finished processing dependencies for zlib.
File "zlib-1.2.13.tar.gz" is incorrect size (expected 1497445)
make[1]: *** [validate-dist] Error 1
make: *** [depends-check] Error 1

I have installed freetype with Brew manually but still the error.

Please help.. Big Grin

Freetype messages indicates that you have already run this script, these are libraries for KOS, not system ones. It's OK.
Perhaps the checksum and size of zlib package has changed, it needs to be corrected in distinfo file in this directory.

[Изображение: barbers.png]
(Последний раз сообщение было отредактировано 21.08.2023 в 13:18, отредактировал пользователь SWAT.)
21.08.2023 09:11
Вебсайт Найти все сообщения Цитировать это сообщение
 Сказали спасибо: fafadou
VeraBecker Не на форуме
Пользователь
**

Сообщений: 85
Зарегистрирован: 13.08.2018
Рейтинг: 0
Сказал спасибо: 36
Поблагодарили 44 раз(а) в 32 сообщ.
Сообщение: #3
RE: ISO Loader 0.8.x Beta + preview of DreamShell v4.0 RC 5
Цитата:Try another names like: squashfs, libpng, jpeg, jpeg-turbo
Documentation for Linux only, sorry.

Freetype messages indicates that you have already run this script, these are libraries for KOS, not system ones. It's OK.
Perhaps the checksum and size of zlib package has changed, it needs to be corrected in distinfo file in this directory.

Thanks,
I see, I'll try manually and see how to fix that error.
21.08.2023 18:31
Найти все сообщения Цитировать это сообщение
VeraBecker Не на форуме
Пользователь
**

Сообщений: 85
Зарегистрирован: 13.08.2018
Рейтинг: 0
Сказал спасибо: 36
Поблагодарили 44 раз(а) в 32 сообщ.
Сообщение: #4
RE: ISO Loader 0.8.x Beta + preview of DreamShell v4.0 RC 5
Hi @SWAT, Apparently I was able to, right now compile the "core and libraries"

Packages:
- Install with Brew: squashfs, libpng, jpeg, jpeg-turbo. (only what I found in automatic, if not no).
- Install with Brew: cmake
- Install manually Lua 5.2 from the official site.

SDK:
- The URL to download the ZLIB was wrong, I corrected it in the /kos/kos-ports/zlib/Makefile, just change the variable to this value

DOWNLOAD_SITE = https://www.zlib.net/fossils/

And I had to delete the .tar.gz file right there but in the "dist" folder

I'm going to compile the DS part by part to see if anything fails. Big Grin


UPDATE
Core and libraries (OK COMPILED)
cd ./modules && make && make install && cd ../ (ERROR LIBRARIES) Sad
cd ./commands && make && make install && cd ../ (ERROR LIBRARIES) Sad
cd ./applications && make && make install && cd ../ (OK COMPILED)
cd ./firmware/bootloader && make && make release && cd ../../ (ERROR LIBRARIES) Sad
cd ./firmware/isoldr && make && make install && cd ../../../ (OK COMPILED)

I still need to install some libraries to compile everything correctly but i almost got it!! Big Grin
(Последний раз сообщение было отредактировано 22.08.2023 в 07:25, отредактировал пользователь VeraBecker.)
22.08.2023 07:16
Найти все сообщения Цитировать это сообщение
 Сказали спасибо: SWAT
SWAT Не на форуме
Администратор
*******

Сообщений: 7234
Зарегистрирован: 04.01.2005
Рейтинг: 30
Сказал спасибо: 149
Поблагодарили 1213 раз(а) в 761 сообщ.
Сообщение: #5
RE: ISO Loader 0.8.x Beta + preview of DreamShell v4.0 RC 5
@VeraBecker
Maybe you missed this:
cd /usr/local/dc/kos/kos-ports/lib && rm -f libfreetype.a liboggvorbisplay.a libogg.a libvorbis.a

Or doesn't build/install tolua? What the errors?

About zlib, 2 days ago it's updated to 1.3: https://github.com/KallistiOS/kos-ports/pull/25

[Изображение: barbers.png]
(Последний раз сообщение было отредактировано 23.08.2023 в 08:24, отредактировал пользователь SWAT.)
23.08.2023 08:05
Вебсайт Найти все сообщения Цитировать это сообщение
 Сказали спасибо: fafadou
VeraBecker Не на форуме
Пользователь
**

Сообщений: 85
Зарегистрирован: 13.08.2018
Рейтинг: 0
Сказал спасибо: 36
Поблагодарили 44 раз(а) в 32 сообщ.
Сообщение: #6
Грустный RE: ISO Loader 0.8.x Beta + preview of DreamShell v4.0 RC 5
Maybe you missed this:
cd /usr/local/dc/kos/kos-ports/lib && rm -f libfreetype.a liboggvorbisplay.a libogg.a libvorbis.a

Yes, I execute this and it is in SDK section.


Or doesn't build/install tolua? What the errors?


Yes, I installed Tolua but it cost me a lot, I had to install lua5.2 manually first and then it let me install Tolua

About zlib, 2 days ago it's updated to 1.3: https://github.com/KallistiOS/kos-ports/pull/25
Ah!! jajajaja, I got the version shortly before it was updated, bad luck.

I am here,
cd ./modules && make && make install && cd ../

I have not been able to advance error after error.

SDL installed manually, but in the DS/include/SDL/SDL_config.h file, you cannot find this include
#include "SDL_config_macosx.h"

And so several more.

I don't know what's going on, the above has compiled it.

UPDATE
This is the error, libini.. when i to try compile to "cd ./modules && make && make install && cd ../"

/Applications/Xcode.app/Contents/Developer/usr/bin/make -C ini
rm -f ini.klf || true
rm -f libini.a || true
cd ./libini && make
Making all in include
/Applications/Xcode.app/Contents/Developer/usr/bin/make all-am
make[4]: Nothing to be done for `all-am'.
Making all in src
make[3]: Nothing to be done for `all'.
make[3]: Nothing to be done for `all-am'.
/opt/toolchains/dc/sh-elf/bin/sh-elf-gcc -g -ml -m4-single-only -O2 -g -Wl,-Ttext=0x00000000 -e _start -nostartfiles -nodefaultlibs -o dbg-ini.klf module.o exports.o -L/usr/local/dc/kos/kos/lib/dreamcast -L/usr/local/dc/kos/kos/addons/lib/dreamcast -L/usr/local/dc/kos/kos/../kos-ports/lib -L./libini/src/.libs -L/usr/local/dc/kos/kos/ds/sdk/lib -Wl,--start-group -lini -lds -lkallisti_exports -lds_gcc -Wl,--end-group
/opt/toolchains/dc/sh-elf/lib/gcc/sh-elf/13.1.0/../../../../sh-elf/bin/ld: ./libini/src/.libs/libini.a: error al añadir símbolos: file format not recognized
collect2: error: ld devolvió el estado de salida 1
make[1]: *** [ini.klf] Error 1
make: *** [_dir_ini] Error 2


UPDATE 2*****
All compiled except
cd ./modules && make && make install && cd ../
cd ./commands && make && make install && cd ../ (I thought this was compiled for me but no.)

cd ./applications && make && make install && cd ../ (COMPILED OK)
cd ./firmware/bootloader && make && make release && cd ../../ (COMPILED OK)
cd ./firmware/isoldr && make && make install && cd ../../../ (COMPILED OK)


Do I reinstall everything? Sad


UPDATE 3
I already reinstalled everything again except the PACKAGES and CODE section, and still the same error in the ds/module/ini/libini

VSCode say me error in libini/src/ini.cpp
#include "config.h" <--------- can't find this include


Is there a change to upload with a path?

DS/.vscode/settings.json
{
"C_Cpp.default.includePath": [
"/usr/local/dc/kos/kos/include/",
"/usr/local/dc/kos/kos/kernel/arch/dreamcast/include/",
"/usr/local/dc/kos/kos/addons/include/",
"/usr/local/dc/kos/kos-ports/include/",
"/opt/toolchains/dc/sh-elf/sh-elf/include/",
"/usr/local/dc/kos/kos/ds/include/",
"/usr/local/dc/kos/kos/ds/firmware/isoldr/loader/include"
],
"C_Cpp.default.compilerPath": "kos-cc",
"files.associations": {
"sdl.h": "c",
"sdl_stdinc.h": "c",
"sdl_config.h": "c"
}
}
(Последний раз сообщение было отредактировано 24.08.2023 в 07:45, отредактировал пользователь VeraBecker.)
24.08.2023 05:22
Найти все сообщения Цитировать это сообщение
SWAT Не на форуме
Администратор
*******

Сообщений: 7234
Зарегистрирован: 04.01.2005
Рейтинг: 30
Сказал спасибо: 149
Поблагодарили 1213 раз(а) в 761 сообщ.
Сообщение: #7
RE: DreamShell dev environment setup on macOS
Go to /usr/local/dc/kos/kos/ds/modules/ini/libini remove Makefile and try again. Looks like you build libini library for your host, not for sh4, maybe doesn't type "source /usr/local/dc/kos/kos/environ.sh" first time or something, because I build it fine right now.
You can just type make in /usr/local/dc/kos/kos/ds/modules/ini to test.

[Изображение: barbers.png]
24.08.2023 08:09
Вебсайт Найти все сообщения Цитировать это сообщение
 Сказали спасибо: VeraBecker
VeraBecker Не на форуме
Пользователь
**

Сообщений: 85
Зарегистрирован: 13.08.2018
Рейтинг: 0
Сказал спасибо: 36
Поблагодарили 44 раз(а) в 32 сообщ.
Сообщение: #8
RE: DreamShell dev environment setup on macOS
(24.08.2023 08:09)SWAT писал(а):  Go to /usr/local/dc/kos/kos/ds/modules/ini/libini remove Makefile and try again. Looks like you build libini library for your host, not for sh4, maybe doesn't type "source /usr/local/dc/kos/kos/environ.sh" first time or something, because I build it fine right now.
You can just type make in /usr/local/dc/kos/kos/ds/modules/ini to test.

Hi SWAT
Again error, delete libini MakeFile and type make from ini folder, In the ini.cpp I don't find the config.h library that's why it doesn't compile
mmmm, ¿is this folder "/usr/local/dc/dc-elf" necessary?, I don't have it, it's from the toolchain?.

Making all in include
/Applications/Xcode.app/Contents/Developer/usr/bin/make all-am
Making all in src
if /bin/sh ../libtool --mode=compile sh-elf-g++ -DHAVE_CONFIG_H -I. -I. -I../include -g -O2 -Wall -fno-exceptions -MT ini.lo -MD -MP -MF ".deps/ini.Tpo" -c -o ini.lo ini.cpp; \
then mv -f ".deps/ini.Tpo" ".deps/ini.Plo"; else rm -f ".deps/ini.Tpo"; exit 1; fi
sh-elf-g++ -DHAVE_CONFIG_H -I. -I. -I../include -g -O2 -Wall -fno-exceptions -MT ini.lo -MD -MP -MF .deps/ini.Tpo -c ini.cpp -o ini.o
headings.i: In function ‘section_tag* __ini_locateHeading(ini_t*, const char*)’:
ini.cpp:154:23: error: ‘_stricmp’ was not declared in this scope; did you mean ‘strncmp’?
154 | # define strcasecmp _stricmp
| ^~~~~~~~
headings.i:268:23: nota: en expansión de macro ‘strcasecmp’
268 | else if (!strcasecmp (current_h->heading, heading))
| ^~~~~~~~~~
keys.i: In function ‘key_tag* __ini_locateKey(ini_t*, const char*)’:
ini.cpp:154:23: error: ‘_stricmp’ was not declared in this scope; did you mean ‘strncmp’?
154 | # define strcasecmp _stricmp
| ^~~~~~~~
keys.i:306:27: nota: en expansión de macro ‘strcasecmp’
306 | else if (!strcasecmp (current_k->key, key))
| ^~~~~~~~~~
types.i: In function ‘int ini_readBool(ini_fd_t, int*)’:
ini.cpp:154:23: error: ‘_stricmp’ was not declared in this scope; did you mean ‘strncmp’?
154 | # define strcasecmp _stricmp
| ^~~~~~~~
types.i:391:14: nota: en expansión de macro ‘strcasecmp’
391 | if (!strcasecmp (buffer, "true"))
| ^~~~~~~~~~
make[2]: *** [ini.lo] Error 1
make[1]: *** [all-recursive] Error 1
make: *** [build_lib] Error 2


UPDATE THE EXAMPLES KOS, they also failed me
Will it have something to do with that?

cd /opt/toolchains/dc/kos/examples/dreamcast
make

kos-cc -o ghettoplay.elf ghettoplay.o texture.o bkg.o 3dutils.o songmenu.o romdisk.o -loggvorbisplay -lvorbis -logg -lm
/opt/toolchains/dc/sh-elf/lib/gcc/sh-elf/13.1.0/../../../../sh-elf/bin/ld: it can not be found -loggvorbisplay: No such file or directory
/opt/toolchains/dc/sh-elf/lib/gcc/sh-elf/13.1.0/../../../../sh-elf/bin/ld: it can not be found -lvorbis: No such file or directory
/opt/toolchains/dc/sh-elf/lib/gcc/sh-elf/13.1.0/../../../../sh-elf/bin/ld: it can not be found -logg: No such file or directory
(Последний раз сообщение было отредактировано 25.08.2023 в 07:46, отредактировал пользователь VeraBecker.)
24.08.2023 19:14
Найти все сообщения Цитировать это сообщение
SWAT Не на форуме
Администратор
*******

Сообщений: 7234
Зарегистрирован: 04.01.2005
Рейтинг: 30
Сказал спасибо: 149
Поблагодарили 1213 раз(а) в 761 сообщ.
Сообщение: #9
RE: DreamShell dev environment setup on macOS
Looks like you type make from libini, not from ini module folder, because config.h generated by configure script which is called from module Makefile.
/usr/local/dc/dc-elf - it's strange path, should not be used.
I can't understand the cause of your issues, this is not reproduced for me...

Some KOS Examples broke because removed some libs from kos-ports by this command:
cd /usr/local/dc/kos/kos-ports/lib && rm -f libfreetype.a liboggvorbisplay.a libogg.a libvorbis.a

This kos-ports libs conflicts with module libs, so it's just removed. But need fix it better I know.

[Изображение: barbers.png]
(Последний раз сообщение было отредактировано 25.08.2023 в 14:11, отредактировал пользователь SWAT.)
25.08.2023 14:08
Вебсайт Найти все сообщения Цитировать это сообщение
 Сказали спасибо: VeraBecker
VeraBecker Не на форуме
Пользователь
**

Сообщений: 85
Зарегистрирован: 13.08.2018
Рейтинг: 0
Сказал спасибо: 36
Поблагодарили 44 раз(а) в 32 сообщ.
Сообщение: #10
RE: DreamShell dev environment setup on macOS
It's weird, but the "make" if I did it from the "ini" folder, just delete the make file from libini.

Don't you remember anything in particular that you did in the implementation of your macos?

I made a video but I deleted it, I didn't see it as necessary. Tongue
(Последний раз сообщение было отредактировано 25.08.2023 в 20:06, отредактировал пользователь VeraBecker.)
25.08.2023 20:04
Найти все сообщения Цитировать это сообщение
SWAT Не на форуме
Администратор
*******

Сообщений: 7234
Зарегистрирован: 04.01.2005
Рейтинг: 30
Сказал спасибо: 149
Поблагодарили 1213 раз(а) в 761 сообщ.
Сообщение: #11
RE: DreamShell dev environment setup on macOS
(25.08.2023 20:04)VeraBecker писал(а):  Don't you remember anything in particular that you did in the implementation of your macos?

Nothing special for this module. I redownloaded it from repository and try build - it's fine.

[Изображение: barbers.png]
29.08.2023 12:13
Вебсайт Найти все сообщения Цитировать это сообщение
 Сказали спасибо: VeraBecker
VeraBecker Не на форуме
Пользователь
**

Сообщений: 85
Зарегистрирован: 13.08.2018
Рейтинг: 0
Сказал спасибо: 36
Поблагодарили 44 раз(а) в 32 сообщ.
Сообщение: #12
RE: DreamShell dev environment setup on macOS
(29.08.2023 12:13)SWAT писал(а):  
(25.08.2023 20:04)VeraBecker писал(а):  Don't you remember anything in particular that you did in the implementation of your macos?

Nothing special for this module. I redownloaded it from repository and try build - it's fine.

I see, I'll keep trying.
Thanks!
29.08.2023 17:29
Найти все сообщения Цитировать это сообщение
CrisMod Не на форуме
Пользователь
**

Сообщений: 80
Зарегистрирован: 22.08.2023
Рейтинг: 0
Сказал спасибо: 51
Поблагодарили 25 раз(а) в 19 сообщ.
Сообщение: #13
RE: DreamShell dev environment setup on macOS
(29.08.2023 17:29)VeraBecker писал(а):  
(29.08.2023 12:13)SWAT писал(а):  
(25.08.2023 20:04)VeraBecker писал(а):  Don't you remember anything in particular that you did in the implementation of your macos?

Nothing special for this module. I redownloaded it from repository and try build - it's fine.

I see, I'll keep trying.
Thanks!

@VeraBecker, same problem here in WSL2 /Windows, did you solved it?
Here is my results with the command `cd ./modules && make && make install && cd ../ `
This happens with regular building, if i build with `make nulldc`, this problem it doesn't happen and build everything correctly.

(I believe like yours):


Прикрепления
.png  Immagine 2023-09-02 150327.png (Размер: 233.2 Кб / Загрузок: 10)
(Последний раз сообщение было отредактировано 02.09.2023 в 17:05, отредактировал пользователь CrisMod.)
02.09.2023 11:24
Найти все сообщения Цитировать это сообщение
 Сказали спасибо: VeraBecker
CrisMod Не на форуме
Пользователь
**

Сообщений: 80
Зарегистрирован: 22.08.2023
Рейтинг: 0
Сказал спасибо: 51
Поблагодарили 25 раз(а) в 19 сообщ.
Сообщение: #14
RE: DreamShell dev environment setup on macOS
(02.09.2023 11:24)CrisMod писал(а):  
(29.08.2023 17:29)VeraBecker писал(а):  
(29.08.2023 12:13)SWAT писал(а):  
(25.08.2023 20:04)VeraBecker писал(а):  Don't you remember anything in particular that you did in the implementation of your macos?

Nothing special for this module. I redownloaded it from repository and try build - it's fine.

I see, I'll keep trying.
Thanks!

@VeraBecker, same problem here in WSL2 /Windows, did you solved it?
Here is my results with the command `cd ./modules && make && make install && cd ../ `
This happens with regular building, if i build with `make nulldc`, this problem doesn't doesn't happen and build everything correctly.

(I believe like yours):

Anyway @megavolt85 helped me.... I changed the line 154 in the file`ini.cpp` and now the compiler it works, the adjustment was from `# define strcasecmp _stricmp` to `# define stricmp strcasecmp`, and then the compiler continue to build.
(Последний раз сообщение было отредактировано 02.09.2023 в 13:29, отредактировал пользователь CrisMod.)
02.09.2023 13:27
Найти все сообщения Цитировать это сообщение
SWAT Не на форуме
Администратор
*******

Сообщений: 7234
Зарегистрирован: 04.01.2005
Рейтинг: 30
Сказал спасибо: 149
Поблагодарили 1213 раз(а) в 761 сообщ.
Сообщение: #15
RE: DreamShell dev environment setup on macOS
Looks like you use latest KallistiOS with GCC 13.2 instead of sdk/doc/KallistiOS.txt tag with GCC 13.1

Missed step:
git checkout `cat ds/sdk/doc/KallistiOS.txt`

But it's good that it's so easy to fix, so I'll be moving soon too Smile

[Изображение: barbers.png]
(Последний раз сообщение было отредактировано 02.09.2023 в 13:38, отредактировал пользователь SWAT.)
02.09.2023 13:36
Вебсайт Найти все сообщения Цитировать это сообщение
 Сказали спасибо: VeraBecker , fafadou , CrisMod
CrisMod Не на форуме
Пользователь
**

Сообщений: 80
Зарегистрирован: 22.08.2023
Рейтинг: 0
Сказал спасибо: 51
Поблагодарили 25 раз(а) в 19 сообщ.
Сообщение: #16
RE: DreamShell dev environment setup on macOS
(02.09.2023 13:36)SWAT писал(а):  Looks like you use latest KallistiOS with GCC 13.2 instead of sdk/doc/KallistiOS.txt tag with GCC 13.1

Missed step:
git checkout `cat ds/sdk/doc/KallistiOS.txt`

But it's good that it's so easy to fix, so I'll be moving soon too Smile

As we talked and you know I have GCC 13.1, I try to guess here but probably the people like me that try to compile the project in fresh enviroment with the latest upgrades, there is this small problem, for luck it's something easy Wink.
(Последний раз сообщение было отредактировано 02.09.2023 в 17:04, отредактировал пользователь CrisMod.)
02.09.2023 17:03
Найти все сообщения Цитировать это сообщение
VeraBecker Не на форуме
Пользователь
**

Сообщений: 85
Зарегистрирован: 13.08.2018
Рейтинг: 0
Сказал спасибо: 36
Поблагодарили 44 раз(а) в 32 сообщ.
Сообщение: #17
RE: DreamShell dev environment setup on macOS
(02.09.2023 13:27)CrisMod писал(а):  Anyway @megavolt85 helped me.... I changed the line 154 in the file`ini.cpp` and now the compiler it works, the adjustment was from `# define strcasecmp _stricmp` to `# define stricmp strcasecmp`, and then the compiler continue to build.


Hello CrisMod, I hadn't had time to follow the project, these days I'm going to adjust the line to see how the compilation goes, thanks.
02.09.2023 19:08
Найти все сообщения Цитировать это сообщение
 Сказали спасибо: CrisMod
SWAT Не на форуме
Администратор
*******

Сообщений: 7234
Зарегистрирован: 04.01.2005
Рейтинг: 30
Сказал спасибо: 149
Поблагодарили 1213 раз(а) в 761 сообщ.
Сообщение: #18
RE: DreamShell dev environment setup on macOS
I updated KOS and GCC, test full rebuild and have no issues:
http://www.dc-swat.ru/forum/thread-3986-...l#pid43418

[Изображение: barbers.png]
19.09.2023 06:25
Вебсайт Найти все сообщения Цитировать это сообщение
 Сказали спасибо: fafadou , VeraBecker , darcagn
Создать ответ 


Похожие темы
Тема: Автор Ответов: Просмотров: Посл. сообщение
  Need help building Dreamshell Rio 10 3310 01.07.2024 09:11
Посл. сообщение: SWAT
  Приложение для DreamShell SuperClaw 170 437190 01.05.2016 08:12
Посл. сообщение: SWAT
  DreamShell 4.0 - XML Doc SWAT 6 36543 06.04.2015 13:41
Посл. сообщение: SWAT
  DreamShell 4.0 - Module dev SWAT 8 33123 23.12.2013 13:20
Посл. сообщение: SWAT
  Dreamshell BETA3/BETA4 Direct Swap atreyu187 3 20728 09.09.2011 14:27
Посл. сообщение: SWAT
  DreamShell 4.0 - App dev SWAT 3 23244 22.06.2011 23:09
Посл. сообщение: Jirohn
  DreamShell 4.0 - Bug Report SWAT 54 175963 28.03.2011 07:24
Посл. сообщение: SWAT
  Разработка блокнота для DreamShell zaero 28 93610 31.01.2011 16:02
Посл. сообщение: SWAT
  DreamShell 4.0 - Beta Testing SWAT 76 243266 14.07.2010 20:58
Посл. сообщение: SWAT
  DreamShell 4.0 SWAT 43 145391 05.02.2010 07:10
Посл. сообщение: SWAT

Переход:


Пользователи просматривают эту тему: