Создать ответ 
 
Рейтинг темы:
  • Голосов: 1 - Средняя оценка: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Addressing RAM - CDDA Challenges in DC Games
Автор Сообщение
fafadou Не на форуме
Опытный
****

Сообщений: 888
Зарегистрирован: 07.03.2017
Рейтинг: 1
Сказал спасибо: 1200
Поблагодарили 95 раз(а) в 88 сообщ.
Сообщение: #8
RE: Addressing RAM - CDDA Challenges in DC Games
(07.11.2023 12:11)SWAT писал(а):  SQ mode in last versions can save at least 8 KB memory with IRQ, and 16 KB without IRQ.
But I'm not sure that memory is a issue for all these games. Most issues gives channel usage conflict between ISO loader and the game.

I think you right, you talk about the loader or the iso loader software ?
I didn't know iso loader can generate channel usage conflict.

Anyway we still can list the cdda games with issue, and trying them, when I want to tests games, sometimes I don't know what game is relevant Smile
07.11.2023 13:55
Найти все сообщения Цитировать это сообщение
Создать ответ 


Сообщения в этой теме
RE: Addressing RAM - CDDA Challenges in DC Games - fafadou - 07.11.2023 13:55

Похожие темы
Тема: Автор Ответов: Просмотров: Посл. сообщение
  How I Solved the DC VA0 JAP Black Screen Issue in Four Games! CrisMod 15 8957 06.11.2023 05:34
Посл. сообщение: CrisMod
  CDDA Not Working with Optimized GDIs [SOLVED] pcwzrd13 7 20055 21.04.2022 00:13
Посл. сообщение: Ro Magnus Larsson
  Dreamcast Jap: is Dreamshell a good solution for loading games? legolas119 0 5350 05.12.2021 02:19
Посл. сообщение: legolas119
Музыка Experimental CDDA support SWAT 45 150925 20.03.2021 19:31
Посл. сообщение: Ro Magnus Larsson
  Конвертирование cdi в gdi для запуска под DS с cdda эмуляцией shwoaps 4 16871 21.01.2019 20:51
Посл. сообщение: HPX

Переход:


Пользователи просматривают эту тему: 1 Гость(ей)